6 aplicatii pentru a lucra de acasa, care iti vor face viata mai usoara

Recent, am fost supusi unei cautari dificile pentru a descoperi aplicatii care sa lucreze de acasa . Dupa ce le-am testat, am facut aceasta lista, in care va recomandam cele mai bune aplicatii pentru a putea scapa, chiar si pentru o vreme, de la birou si, din cand in cand, sa va bucurati de viata profesionala din comunitatea casei si/sau canapelei dvs. 

1.Slack

Aceasta este una dintre solutiile online care va va ajuta cel mai mult atunci cand va ganditi sa lucrati de acasa. Aplicatia va permite sa fiti in contact prin mesaje in timp real, precum si sa aveti o comunicare constanta intre diferite echipe.

Unul dintre marile avantaje ale Slack este ca poti integra o mare varietate de instrumente precum: Twitter, Dropbox, Google Drive, Google Calendar, HubSpot, Skype, printre altele.

2. Doppler

Daca doriti sa trimiteti e-mailuri in masa clientilor dvs., sa faceti automatizari de marketing si sa aveti controlul bazei de date, aceasta este optiunea.

Fara indoiala, Doppler va fi un aliat pentru a putea lucra de acasa, permitandu-va sa creati e-mailuri de inalta calitate, datorita creatorului de corespondenta foarte usor de executat, cu care puteti chiar trimite mailuri video.

Un alt detaliu care imi place foarte mult la aceasta platforma este ca va permite sa automatizati expedierile, de exemplu, dupa ziua de nastere, lasand datele pe web sau ajutand la confirmarea unei achizitii in comertul dvs. electronic, astfel incat sa puteti trimite oricand mesaj chiar la momentul potrivit.

3. Cand lucrez

Daca esti responsabil de o zona si vrei sa-ti organizezi programele si sarcinile, aceasta este platforma pentru tine.

Cu When I work poti programa sarcinile fiecaruia dintre ei, precum si sa comunici part-time. Notifica-i despre programarile tale si programeaza totul gratuit prin aplicatia disponibila pentru iPhone si Android

4.CamScanner

Este intotdeauna necesar sa scanezi un document important precum: un pasaport, o factura, un contract semnat, totusi, nu este neobisnuit sa ai acasa un scaner pentru a face acest lucru.

Cea mai buna solutie pe care am gasit-o este aplicatia CamScanner, care va permite sa scanati printr-un smartphone. Cu aceasta aplicatie puteti obtine imaginea unor documente, pentru a avea acces ulterior la editia acestora. Trebuie remarcat faptul ca acest lucru faciliteaza partajarea acestora prin internet, e-mail, chiar si WhatsApp.

5. Google Docs

Aceasta platforma de lucru Google este foarte utila. Veti putea lucra impreuna si rapid la documentele, foile de calcul si prezentarile dvs. In plus, le poti stoca in cloud, le poti partaja cu clientii tai, printr-un link, si chiar poti genera dosare de lucru pe care sa le partajezi cu colaboratorii tai.

Pentru a utiliza Google Docs, tot ce aveti nevoie este un cont Google. Unul dintre cele mai interesante lucruri despre acest instrument este ca trebuie doar sa aveti o conexiune la internet pentru a continua sa lucrati la documentele dvs. (chiar va permite sa editati daca nu aveti internet), astfel incat nu va trebui sa va faceti niciodata griji USB sau hard disk pentru a va indeplini obiectivele.

6.Skype

Este platforma de apeluri video care a crescut cel mai mult. In prezent, permite intalniri cu pana la 10 persoane simultan, totul gratuit. Puteti partaja documente, ecran si aveti acces la conversatii prin aplicatiile sau serviciile sale web.

Odata cu sosirea Amazon Echo Show 5, cu Skype poti efectua apeluri video din confortul casei tale si te poti baza pe Alexa pentru a fi asistentul tau de apel.

Acum in Skype exista posibilitatea de a avea o tabla virtuala care ofera acces tuturor participantilor astfel incat acestia sa poata crea schite, desena si edita ca si cum s-ar afla in aceeasi camera.

Astazi, munca de acasa este o optiune viabila, nu uitati decat sa respectati timpul in familie, sa va odihniti si sa nu deveniti un dependent de munca.

DIN ACEEASI CATEGORIE

Cele mai noi articole