Bella Hadid a pierdut deja numaratoarea tuturor bauturilor Kin Euphorics (o bautura nealcoolica, adaptogena) care au fost in frigiderul ei. Tot ce isi aminteste este ca intr-o zi din 2019 au aparut. „Universul i-a pus acolo”, spune el.
Ea ne explica si ne pune in context: Cu o cariera meteorica, cu zile de lucru de 16-17 ore, programe de calatorie agitate si aparitie dupa aparitie in fata camerelor de filmat… modelul Bella Hadid a fost recunoscator pentru acest stil de viata , totusi, a fost putin inclinat. pragul epuizarii.
„As parasi un loc de munca pentru a intra in alt angajament, iar urmatorul, si urmatorul, apasandu-ma si presandu-ma constant”, spune modelul. „A trebuit sa merg la serviciu la 7 dimineata dupa o noapte petrecuta cu o zi inainte. Asta nu a fost sustenabil.”
Au existat si alti factori: Hadid spune ca inca sufera de efectele bolii Lyme , inclusiv ceata creierului si oboseala. „Pune peste toate acestea anxietatea mea sociala si sa fiu aruncat intr-o afacere in care totul este sa fii social. Ma confruntam cu o afectiune pe care multi nu au observat-o la mine”, marturiseste el.
Consumul de alcool nu a facut decat sa exacerbeze toate acestea, lasand-o epuizata, cu energie si mai mica. (Ca si in cazul majoritatii dintre noi), consumul de alcool ne afecteaza nivelul serotoninei din creier. Acest lucru poate agrava simptomele de anxietate, in special in dimineata dupa consumul de alcool. In plus, pentru a oferi tot ce e mai bun, ea nu putea sa arate „bruta” pe platou.
Asa ca, cand a aruncat o privire la ingredientele din Kin (care include Gaba, o substanta chimica nootropa naturala care promoveaza relaxarea si tirozina, un stimulent al dispozitiei), a decis sa deschida o cutie si sa o incerce. Poate ca bautura o poate ajuta sa o calmeze si sa o faca sa se relaxeze putin, in mod responsabil.
Bautura si-a facut treaba si asa 2 ani mai tarziu, Hadid este acum co-fondatorul si partenerul Kin Euphorics , alaturi de CEO-ul brandului, Jen Batchelor.
In timp ce Hadid nu este nimic nou pentru o celebritate care se alatura ca ambasador al marcii, rolul ei aici este mai degraba un co-fondator, Bella Hadid ocupand o pozitie foarte importanta in companie. Dincolo de doar alocarea de capital, modelul va participa si la consolidarea marcii, la initiative sociale si la formula.
Un exemplu clar in acest sens? Bauturile Kin vor fi in curand infuzate cu lavanda care a fost cultivata la ferma familiei Hadid din Pennsylvania. Bella nu se multumeste doar sa fie chipul brandului, vrea si sa-l construiasca. „Creatia este limbajul meu al iubirii”, spune el.
Jen Batchelor recunoaste ca a fost surprinsa cand a primit e-mailul de la Bella Hadid. Dupa cateva conversatii mai aprofundate, CEO-ul si-a dat seama ca Bella are „un spirit inrudit”. Oricum, compania lui Batchelor a fost, si este in continuare, un succes. Vandut in magazinele Soho House, Erewhon, restaurantele Jean Georges si magazinele Utah Harmons.
Brandul a strans peste 10 milioane de dolari de la lansarea sa in 2019, o suma remarcabila, avand in vedere ca startup -urile conduse de latini si oameni de culoare primesc doar 2,4% din finantare de la cei care doresc sa investeasca, potrivit unui raport Crunchbase publicat in 2020.
La aceasta trebuie adaugat ca doar 16% dintre directorii din industria alimentara si a bauturilor sunt femei si ca doar 5% din procentul anterior se identifica drept latina; deci greutatea de pe umerii lui Batchelor este destul de mare. „A fi o femeie fondatoare a propriei companii in industrie? Se simte foarte singur”, recunoaste el. Asa ca atunci cand Hadid si-a exprimat interesul sa se alature companiei, preluand un rol esential, nu superficial, Batchelor a fost imediat de acord. „Oportunitatea de a putea face acest lucru 50/50 la suta impreuna a fost ceva care m-a entuziasmat”, spune femeia de afaceri.
Hadid si Batchelor au planuri mari pentru Kin, de fapt mai multe proiecte pe care inca nu le pot dezvalui. Dar una dintre principalele este de a arata ca „ingrijirea creierului este si ingrijire personala”, asa cum o descrie Batchelor. Desi Kin este folosit ca alternativa la alcool, este si o bautura de wellness: multe dintre ingredientele sale cheie, cum ar fi feniletilamina si extractul de radacina de rhodiola rosea, imbunatatesc functia cognitiva si ne imbunatatesc nivelul de energie.
„Nu este doar o optiune pentru oamenii care nu beau alcool. Este o optiune si pentru barbatul de pe Wall Street, pentru mamicile care trebuie sa lucreze toata ziua si sa isi ingrijeasca copiii noaptea. Este pentru oamenii care nu vor sa bea, dar inca cauta ceva care sa-i faca sa se simta bine si sa nu aiba regrete”, spune Hadid.
Acesta din urma este un grup care creste. Ei ii cunosc drept sobre-curiosi, sobre-light … Sau pur si simplu oameni care doresc sa practice un consum mai constient: Un raport estimativ indica faptul ca unul din cinci consumatori de alcool participa la „Ianuarie Sec”, ca initiativa de a nu bea. alcoolul este cunoscut.bea alcool la inceputul fiecarui an.
In 2019, un alt raport din Statele Unite a constatat ca 52% dintre adulti doreau sa-si reduca consumul de alcool. In timp ce indicatorul IWSR industriei alcoolului estimeaza ca bauturile nealcoolice sau low-proof vor creste cu 32,1% intre 2018 si 2022.
In timp ce pandemia a alimentat cresterea vanzarilor de bauturi in lumea occidentala, multi si-au dat seama ca acest tip de evadare este doar o distragere temporara. Bella Hadid se numara acum printre cei care traiesc cu mai putin alcool: „Nu mai beau social ca inainte”, recunoaste ea. „Poti sa bei un singur whisky si sa te simti mai bine timp de 20 de minute, sau poti sa bei Kin in fiecare zi si sa te simti mai bine pe viata.”
Pe 9 august a publicat o galerie pe Instagram mentionand aliniamentul cosmic cunoscut sub numele de „portalul Leului” si in imagine am putut vedea o cutie de Kin foarte evidenta, anticipand anuntul acestei aliante. Numiti-l „efectul Bella”, sau sa acordam meritul miscarii de wellness : dar sprijinul pentru acest brand si model a fost evident, cu peste 2 milioane de oameni care au apreciat aceasta postare.