Specialistii in marketing au apelat adesea la guest post pentru a obtine backlink-uri si pentru a consolida autoritatea marcii, toate cu scopul general de a creste pozitionarea in Google. In trecut, obtinerea unei oportunitati de a posta ca invitat a jucat un rol semnificativ in generarea de trafic prin referinta, cresterea constientizarii marcii si sporirea autoritatii domeniului.
O modalitate eficienta de a-ti creste vizibilitatea si autoritatea online este prin crearea de continut de calitate si construirea de legaturi relevante catre site-ul tau. Daca esti in cautarea unui partener de incredere pentru a-ti imbunatati prezenta online, creaza cont pe Instapress pentru a-ti duce afacerea la un nivel superior. Pentru a intelege mai bine daca ar trebui sau nu sa faceti guest post, am facut o analiza detaliata a obiectivelor pentru postarile ca invitat si a aspectelor de luat in considerare daca decideti sa urmati aceasta cale.
Ce este guest post?
Pe scurt, un advertorial este continut scris care este postat pe un alt site web . Dar o strategie de blogging pentru invitati este mai mult decat o simpla postare pe site-ul web al unei alte companii sau al unei marci.
Folosit de marketerii de continut ca metoda de a atrage trafic catre site-ul lor, un articol pe blogul invitatilor va include backlink-uri si mentiuni critice. Continutul publicat va vorbi unui public similar sau nisa de piata vizata ca si editorul, astfel incat continutul are o relevanta ridicata pentru un public vizat.
Scopul dvs. este ca blogul sa atraga trafic pe site-ul dvs. web si sa va sporeasca autoritatea domeniului si pozitia in clasamentul motorului de cautare (SERP). Alte obiective ar putea include dezvoltarea constientizarii marcii, construirea autoritatii de actualitate si, in cele din urma, cresterea intr-o pozitie de lider de gandire.
Guest post implica, de obicei, o companie sa contacteze o alta pentru a solicita o postare pentru oaspeti. Odata ce o postare pentru oaspeti este securizata, compania invitata va furniza continutul, iar compania de gazduire il va posta, listand numele oaspetelui si numele companiei ca autor.
In mod ideal, parteneriatul dvs. tinta va fi cu un site web cu un angajament mai mare in ceea ce priveste comentariile si distribuirea, precum si o autoritate de domeniu mai mare. De asemenea, este important sa distingem faptul ca, desi continutul blogului este foarte relevant, marca care gazduieste postarea pe blog nu este un concurent direct cu marca care scrie guest post. Acea marca de gazduire ar trebui sa fie o companie care ofera servicii sau produse care sprijina obiectivele, serviciile si produsele invitatului, dar nu concureaza direct cu acestea.
Cand asigurati un loc de postare pe blog pentru oaspeti cu o companie care completeaza (dar nu concureaza ) cu marca dvs., marca si continutul dvs. sunt expuse unor audiente noi, dar care pot fi identificate. Acest lucru este benefic pentru ca marca dvs. devine familiara noului dvs. public ca o modalitate de a rezolva un punct de durere asociat, iar acestia ar putea cauta serviciile sau produsele dvs. in viitor.
Cu aceste casete bifate, mai multi cititori sunt expusi ca marca dvs. este de incredere, deoarece marca dvs. este de asemenea de incredere de catre o marca in care au deja incredere.
Cresteti clasarea pe Google a adresei URL a marcii dvs. prin guest post
Google spune ca cei mai buni pasi pentru un site prietenos cu Google sunt continutul de inalta calitate pe pagina ta de pornire si linkurile naturale catre site-ul tau. Aceasta inseamna ca puteti folosi postarile pentru invitati in strategia dvs. de marketing, dar, de asemenea, nu va puteti baza doar pe postarile pentru oaspeti pentru a crea un backlink vertical catre site-ul dvs.
Asadar, daca doriti cu adevarat sa va imbunatatiti clasarea pe Google, atunci va sugeram sa postati oaspeti avand in vedere SEO. Un excelent strateg de marketing foloseste o combinatie de tehnici diferite pentru a imbunatati lizibilitatea site-ului sau web in motoarele de cautare.
Utilizarea unei oportunitati informative de postare a oaspetilor pe un site web de inalta calitate, asociata cu orice numar din urmatoarele metode, se va dovedi doar profitabila pentru cresterea marcii dvs.
Pastrati continutul relevant
Continutul relevant, de inalta calitate si unic este cel mai important element in cautarea dvs. de optimizare.
Cea mai buna modalitate de a publica continut relevant este sa intelegeti intentiile cumparatorilor dvs.; aprofundarea intentiei cumparatorului sugereaza si cuvintele cheie si stilul cuvintelor cheie pe care le veti viza.
Relevanta se bazeaza si pe personalitatile cumparatorului (cumparatorilor), asa ca asigurati-va ca va creati persoana de cumparator. O persoana de cumparator, cunoscuta si sub numele de avatar, este o persoana sau un „tip” de persoana care va lua in considerare cu tarie marca dvs., va intentiona sa va cumpere produsul sau serviciul deoarece va rezolva o problema nerezolvata anterior sau una care v-a cumparat. produs sau serviciu in trecut.
Cuvintele cheie cu coada lunga sunt usor de atrage trafic si de clasat. De exemplu, o cautare generica de „chitare” va avea o multime de concurenta pe motoarele de cautare, dar utilizarea cuvintelor cheie cu coada lunga precum „chitare electrice de vanzare in apropiere” va iesi in evidenta.
Retineti ca continutul dvs. trebuie sa fie scris pentru utilizator, dar sa poata fi citit de motorul de cautare. Si acum, Google cauta o lizibilitate clara, precum si relevanta, unicitate si continut de inalta calitate.
Prioritizeaza metadatele
SEO-ul dvs. este afectat de metadate deoarece sunt indexate de Google. Prin urmare, este important sa va dezvoltati metadatele pentru a fi incarcate de cuvinte cheie si orientate spre conversii.
Metadatele site-ului dvs. creeaza o legatura intre publicul dvs., marca dvs. si mecanismele dvs. de cautare. Cu metadatele potrivite, continutul devine mai cautat si mai usor de descoperit. Si valorificat in mod corespunzator, meta extinde implicarea fata de continutul site-ului dvs. si ratele de clic (CTR).
Adresa URL a site-ului dvs., etichetele alt (descrierea textului alternativ), etichetele de titlu si titlurile (cum ar fi H1) au toate un efect asupra clasamentului dvs.
Utilizarea unui indemn puternic la actiune (CTA), de exemplu, si a cuvintelor cheie in metadescrierea dvs. poate afecta pozitiv CTR-ul dvs., care apoi va afecteaza clasarea generala. Si, impreuna cu continut de inalta calitate, veti vedea un volum mare de trafic cu rate de respingere scazute. Adaugati acest lucru la utilizarea etichetelor alt descriptive, care le permit motoarelor de cautare sa gaseasca pagina dvs. si veti vedea in general mai multe oportunitati pentru vizitatorii web si viitorii clienti.
SEO pe pagina se uita si la linkurile de pe pagina ta. Linkurile de pe site-ul dvs. ar trebui sa fie substantiale si relevante pentru continutul dvs. Aceasta inseamna ca linkurile dvs. ar trebui sa fie scrise in mod explicit ca un link catre destinatie, mai degraba decat un link „dati clic aici”. Link-urile descriptive care sunt umplute cu cuvinte cheie imbunatatesc SEO si lizibilitatea site-ului marcii dvs.
Acestea sunt singurele locuri de pe site-ul dvs. unde este permisa incarcarea strategica a cuvintelor cheie, iar acest lucru va creste traficul catre site-ul dvs.
Nu numai ca linkurile descriptive si etichetele alternative sunt excelente pentru SEO, dar va vor face site-ul mai accesibil si vor incuraja cititorii cu dizabilitati sa se simta inclusi si mai dispusi sa se implice in continutul dvs.!
Pastrati-va continutul actual
Ca si in cazul postarilor dvs. de zgarie-nori, a fi lider in domeniul dvs. este crucial pentru succesul site-ului si al marcii dvs. Prin urmare, pe langa actualizarea activa a continutului dvs. actual, doriti sa creati un link catre postari vechi si sa includeti actualizari despre problemele anterioare in continut nou. Continuati sa reveniti la continutul dvs., astfel incat spectatorii sa vada ca sunteti la curent cu tendintele.
In plus, motoarele de cautare vor vedea aceste modificari dupa fiecare actualizare si vor repozitiona clasamentul. De asemenea, ar trebui sa luati in considerare indexarea manuala cu Google Search Console, astfel incat site-ul dvs. sa fie actualizat imediat.
Verdictul final este ca guest post inca functioneaza, dar … trebuie sa fie buna si nu poate fi singura ta tactica de marketing.
Pentru a avea succes, o postare pentru oaspeti trebuie sa fie mai lunga, bine planificata si cercetata si sa contina continut de inalta calitate. Si trebuie publicat impreuna cu o strategie de marketing. Facand toate acestea, iti vei putea imbunatati clasarea in SERP-uri.
Atunci cand continutul postarii dvs. de oaspeti bine scris este publicat pe un site web de inalta calitate, de renume, care rezolva o problema similara, dar nu exacta, ca a dvs., este benefic atat pentru dvs., cat si pentru editor. Site-ul de publicare primeste continut bine scris (si revigorant) pe site-ul lor, iar brandul dvs. va avea sansa de a vorbi unui public potential nou. Pe masura ce marca dvs. devine din ce in ce mai familiarizata cu noile piete de audienta, va fi recunoscuta ca o voce autoritara in subiectul sau domeniul dvs.