Detii un site insa nu stii ce tip de continut sa creezi si sa postezi astfel incat sa-I atragi si sa-I fidelizezi intr-un numar cat mai mare?
Rolul paginilor din online este acela de a-si promova afacerea, oferind in acelasi timp o serie de informatii si materiale creative prin intermediul carora sa poti atrage cat mai multi vizitatori.
Iar tipul continutului pe care alegi sa-l postezi pe site-ul tau trebuie ales cu atentie, astfel incat sa fii sigur ca te vei adresa tututor celor care pot prezenta un potential interes pentru afacerea ta si ca modul in care vei face acest lucru este unul corespunzator.
Daca si tu esti curios sa afli ce tip de continut ii pot interesa pe clientii tai, urmareste acest material in continuare.
Ce tip de continut cauta clientii tai
In primul si in primul rand, orice persoana care are contact cu un site cauta in mod precis informatie cat mai exacta, adica acel tip de informatie bine gandita si formulata pe care ei s-o poata puna in practica astfel incat sa-si poata rezolva o serie de probleme si nevoi.
Foarte multe materiale din online bat “campii”, astfel ca se pierde esenta, dar si interesul fata de acea pagina.
Majoritatea oamenilor sunt satui de toate acele postari de tip reclama, asa ca este bine, periodic, sa le vii in ajutor si cu astfel de informatii utile, cu sfaturi si strategii la care ei pot apela fara sa aiba cunostinte de specialitate si experienta intr-un anumit domeniu.
Un alt lucru in materie de continut de care tot mai multi clienti poti fi interesati sunt recenziile. Cu cate ele sunt mai ample si mai coincise, cu atat aceste recenzii le pot influenta gandirea si sa-i ajute sa descearna daca exista intr-adevar o afinitate fata de produsele si servicile tale, cat si sa faca cunostinta cat mai profund cu profilul tau de activitate.
Prin intermediul recenziilor iti poti face remarcata seriozitatea si profesionalismul.
Interesul poate fi crescut si atunci cand vine vorba despre produse.
De exemplu, daca ne referim la produse adresate igienei personale, ei vor fi interesati sa afle cat mai multe situatii in care respectivele produse au fost folosite, acreditarile aferente cu care vin, tipul de piele catre care acestea se adreseaza, eventual si rezultatele pe care le-au avut in asociere cu afectiunile mai multor persoane.
Toate aceste informatii ii vor ajuta sa-si dea seama de cat de bine se potrivesc respectivele produse cu stilul lor de viata si cu nevoile astfel incat sa se inscrie in lista consumatorilor multumiti.