Masajul colic: tehnici pentru ameliorarea durerii

Colica menstruala, numita stiintific dismenoree, provoaca dureri in regiunea pelviana a femeilor si este adesea dificil sa stapanesti acest disconfort. Exista nenumarate modalitati de a scapa de aceste dureri, dar ceea ce multi nu stiu este ca exista un masaj pentru colici care poate rezolva problema. De fapt, exista mai multe tipuri diferite de masaj care sunt ca o manusa atunci cand vine vorba de ameliorarea acestei dureri.

Aceste dureri deranjeaza femeile inainte si/sau in timpul perioadelor menstruale si pot duce chiar la varsaturi, greata, ameteli si lesin. Exista mai multe medicamente care opresc durerea si aduc liniste in aceste zile dificile, cu toate acestea, adesea nu pot rezolva problema.

Aici ajung masajele colicilor cu o solutie rapida, practica si relaxanta. Usurarea si senzatia de bine pe care masajul le aduce corpului uman este, fara indoiala, unul dintre cele mai bune remedii pentru colici. In plus, unele posturi pot ajuta si la eliminarea acestui disconfort.

Pozitii pentru ameliorarea durerilor menstruale

Cu siguranta, multe pozitii pot ameliora colici. Sunt mici exercitii care dispar in mod miraculos odata cu durerea, ca sa fii in pozitia fetala in pat, sau sa te apleci, sa imbratisezi picioarele.

O alta pozitie care poate fi foarte relaxanta se numeste „Rugaciunea musulmana”, in care te asezi pe spate pe calcaie si te intinzi pe picioare, cu bratele intinse pe podea. De asemenea, intinderea este o optiune buna, deoarece ofera usurare spatelui inferior.

Cand dormiti cu crampe, puneti o perna sau o perna intre picioare pentru a usura disconfortul.

Cum se face masajul colicilor

1. Aplica uleiul pe piele.

Aplicarea uleiului vegetal trebuie facuta in regiunea pelviana intr-un mod usor si catifelat, pentru a favoriza ameliorarea durerii.

2. Faceti miscari circulare in burta

Toate miscarile sunt circulare, asa ca incepeti in jurul buricului in sensul acelor de ceasornic, activand astfel circulatia regiunii. Cresteti treptat presiunea confortabil.

3. Se deplaseaza de sus in jos

Dupa aproximativ doua minute, miscarile nu mai sunt circulare pentru a fi in sus si in jos de la buric. Ca si in cazul miscarilor circulare, acum si cu miscari drepte vei introduce treptat si intensitate.

Reflexologie: masaj pentru colici

In mod neasteptat, reflexologia poate rezolva crampele menstruale. Este un tip de masaj al picioarelor, aplicand presiune si miscari circulare cu degetul mare in anumite puncte ale piciorului.

Masaje colice de origine orientala

Multi oameni au auzit de masaje orientale, dar cu siguranta nu trebuie sa va imaginati ca pot vindeca chiar colici si sindromul premenstrual! Totusi, pentru un rezultat mai bun, idealul este ca aceste tehnici sa fie combinate cu consumul de alimente sanatoase, care ajuta atat la energizarea organismului, cat si la calmarea durerilor menstruale. Mai jos puteti vedea 4 dintre ele:

1. Masaj chinezesc – Chi Kung

Pentru a controla fluxul menstrual, Chi Kung este un automasaj care actioneaza prin energizarea ficatului. Acesta este organul responsabil de procesarea hormonilor, motiv pentru care controleaza toate fluxurile din organism.

Procesul de incepere a masajului, persoana trebuie sa fie desculta si imbracata usor. In primul rand, trebuie sa fie un mediu aerisit si, daca se poate, in mijlocul naturii si fara mult zgomot. Asadar, ridicati-va, departati-va picioarele la latimea umerilor, indoiti usor genunchii si incepeti sa va masati fruntea, gura si urechile cu varful degetelor.

Asadar, glisati varfurile degetelor in interiorul bratelor, apoi inapoi in aceeasi miscare pe aceeasi cale, doar acum pe exteriorul bratelor. In acest fel, urmariti circulatia energetica a meridianelor.

Asa cum se intampla cu picioarele, coboara inauntru si se intoarce afara. In cele din urma, plaseaza ambele maini suprapuse pe buric, acum este timpul sa-ti simti burtica pentru cateva secunde, aducand mintea sa se concentreze doar asupra corpului tau. Una dintre mainile tale merge spre partea inferioara a spatelui, in timp ce cealalta ramane pe buric. In cele din urma, inchideti ochii si simtiti puterea energiei pentru cateva secunde.

2. Masaj chinezesc – Doin

Bazat pe Medicina Traditionala Chineza (MTC), Doin foloseste aceleasi puncte ca si Acupunctura, conform meridianelor corpului. Acest masaj functioneaza cu varful degetelor in punctele strategice unde este durerea, aplicand presiune continua pentru a calma durerea si presiune repetata pentru a stimula efectele. Pentru crampele menstruale, masajul trebuie facut pe interiorul gambei cu un deget mare si pe tibia interioara cu celalalt deget mare.

3. Masaj pentru colici: Mongolian – Chua-ka

Acest masaj cu colici urmareste sa aduca corpului constientizare, intelepciune si experienta de viata. Prin urmare, se presupune ca organismul stocheaza o amintire a durerii, chiar si dupa vindecare.

Pentru inceput, foloseste-ti degetele mari pentru a efectua un automasaj, cu miscari lungi, activand in continuare sistemul circulator. Ca urmare, pielea isi recapata elasticitatea. Aceasta procedura functioneaza atat cu psihologia cat si cu fizica, eliminand durerile musculare, sindromul premenstrual, colicii si promovand un echilibru intre minte si corp.

4. Masaj Thai Yoga – Nuad Phaen Boran

Masajul Thai Yoga este o tehnica straveche care isi propune sa faca persoana sa intre intr-o relaxare profunda. Amestecul de elemente de yoga, shiatsu si acupunctura formeaza tehnica care localizeaza punctele energetice ale corpului si mintii.

In primul rand, masajul trebuie facut intr-un mediu fara zgomot, astfel incat sa existe o concentrare profunda asupra miscarilor. Asezati-va si aplicati presiune pe talpile picioarelor, lucrand aceasta miscare in sus si in jos pe corp, terminand in palmele mainilor.

In orice caz, acum ca stii ce sunt masajele pentru crampele menstruale, verifica acum remediile de acasa pentru a calma aceste dureri.

DIN ACEEASI CATEGORIE

Cele mai noi articole